niedziela, 29 listopada 2015

Black Friday

Zawsze uwielbiałam zimę... za to że tak ,,wymraża,, wszystkie problemy. I za magię świąt... jednak kilka lat temu przestałam czuć jaką kolwiek radość z Bożego Narodzenia... to było strasznie przykre i dotykało mnie w momencie gdy zdawałam sobie sprawę że znowu coś ważnego mi umknęło...

Jesienią 2013 roku byłam zmuszona wyjechać do Niemiec. Wtedy myślałam że wypaliło się we mnie już wszystko. Do samego końca.

Ale właśnie wtedy wydarzyło się coś niesamowitego. Po 3 miesiącach codziennej walki o wszystko, zdałam sobie sprawę że za trzy tygodnie będę w Polsce... moje jedyne w tamtym momencie marzenie się spełni!

Poczułam ogromną radość z oczekiwania. Nie da się opisać słowami co czułam jak już jechaliśmy do Polski... to była ekscytacja zmieszana z niedowierzaniem.

Dotarliśmy do domu po 1-wszej w nocy i wtedy o niczym nie myślałam tylko poszłam do siostry a ta od razu mnie przytuliła...

Co dają mi Niemcy? Magię Świąt i ekscytację spowodowaną tak bardzo wyczekiwaną Polską.

Aby spotęgować to wszystko... niemiecką tradycją są Bożo Narodzeniowe jarmarki w każdym mieście...

Magia Świąt zaczyna się nakręcać w Black Friday, piątek przed pierwszą niedzielą Adwentu.

Niesamowicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz